Wat moet ik doen als het niet lukt om RestaurantCadeau via de pinterminal te verzilveren?
Doorloop onderstaande stappen voor het verzilveren van een fysieke RestaurantCadeau kaart:
1. Typ het bedrag in waarmee de cadeaukaart afgewaardeerd moet worden;
2. Haal de cadeaukaart met de magneetstrip door de pinterminal;
3. Klant drukt op ‘Akkoord’;
4. Pinbon wordt gedrukt, betaling is akkoord en geregistreerd onder ‘ Giftcard’;
5. In de dagafsluiting is de transactie zichtbaar onder ‘giftcards’ op de pinbon.
Lukt het alsnog niet? Controleer eerst de kaart:
- Is het een RestaurantCadeau kaart, of een andere dining-kaart die niet door ons wordt uitgegeven;
- Is de kaart nog geldig;
- Is de kaart nog niet verzilverd;
- Is de kaart opgewaardeerd en heeft deze saldo, of;
- Is het saldo op de kaart niet lager dan het ingevoerde bedrag.
Alle cadeaukaarten zijn twee jaar actief na de activatie van de cadeaukaart, tenzij anders vermeld. Check daarom altijd de vervaldatum en het saldo op de kaart via: https://www.restaurantcadeaukaart.nl/controleren of via de saldolijn: 020 - 308 06 79 en kies optie 2. De saldolijn is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 - 17:00.
Zorg er altijd voor dat u het kaartnummer bij de hand heeft als u belt. U vindt het kaartnummer op de achterzijde van RestaurantCadeau, deze bevat 19 cijfers en begint met 60643632.